tisdag

hallå där!
det gick great att jobba igår. fick ju vara i min favoritklass <3 <3 och på lilla fritids <3<3
ska jobba på torsdag också :) hoppas jag får vara i nån rolig klass då med.
och hoppas att det är god skolmat. haha

verkar som att jag fick vara ledig idag iaf. whönt. var fett trött.
somnade ju i soffan igår, men det var ljuvligt <3
kollade aldrig på p.b för papi ville inte se. pallar ändå inte med all reklam. får se om jag kan se reprisen nån gång.
vill bara att det ska ta slut. jag gillar inte när de är på det där tattarfängelset, det är äckligt :(
samma visa en gång till lixx.

ah well. idag börjar iaf christine!!! :D:D:D:D <3
....
tycker att det är lite småroligt faktiskt.

jag kom på att jag glömde min tandborste hemma. men jag tror att mami o papi har en extra kvar. hoppas.
de hade iaf två när kenzo fick en. haha, söt när han fick välja färg själv <3 han tog en blå.
han har blivit fett gosig förresten. eller, han har ju alltid varit gosig. men nu är han som båtsman nästan. vi har börjat prata jättemycket. han har t.o.m börjar prata. gosen : *
hugo är också rätt gosig nuförtiden. men det är nog bara en fas.

igår hittade mami en massa bebisgrejer. sängkläder och såntdär :) fanns en del fint. men det var mest flickgrejer, antagligen från mig då. jag kommer använda det iaf :) fast inte allt, om jag får en pojke.
har tre bebisfiltar också, jättebra :)
ska nog leta efter mina dockor idag. vet att det borde finnas lite bebiskläder på dem.. vill se vad det är för nåt.
har ju rätt mkt grejer nu faktiskt :D fett kul.
jag vill ha en liten byrå sen. vad söt den kommer vara <3 babybyrån.
eh..

drömde en mardröm inatt. att jag blev rånad. det var fler också, som jag kände, som blev rånade. så försökte jag springa iväg och ropade på hjälp men de hann ifatt mig. var så himla rädd.
hade visst en pistol fett nära mitt huvud :(( fett störda rånare.
hade mobilen i ena fickan, och plånboken i den andra. men de tog bara pengarna ur plånboken. inget annat. O_o
smidiga.
sen kom det två poliser iaf. och så fick vi fatt på den ena. så följde jag typ med den ena polisen hem, för han skulle ha rånaren där så länge O_o och polisen var fett snäll, han försökte känna efter min bebis, haha
sen när rånaren fick reda på att jag var med barn så försökte han hoppa på min mage och sparka mig en massa, så himla dum :((
men polisen fick tag i honom igen och min bebis klarade sig <3
är så lite orolig för min mage jämt. haha

drömde ju att jag och fredrik var i nåt köpcenter också. typ i dalarna. så kom det en brud, hon var fett snygg och fett smal och typ allt som inte jag är. och så visade det sig visst att de kände varann. det var nån gammal flamma.
så tog han visst hennes nr, så när han skulle lämna kundvagnen eller vad det var, så ringde han till henne. och jag såg det för jag såg båda liksom. hon var ute på parkeringen och han stod vid ingången och gömde sig så att jag inte skulle se att han ringde till henne. men jag började härja som fan på honom, och på henne också.
hon var så himla störd. ba kallade mig för jennie?! O_o och lilla gumman och sådär. fett falsk.
fett cp fredrik var också.
han är säkert otrogen nu :( med nån som heter jennie :(
sen kom det en mås också. den var också fett störd. helt cp och falsk.
usch.
äckelhorbrudar. jag hatar brudar :(

min papi sitter ju och spelar nåt spel här bakom mig. härjar som fan.
jag vet inte vad jag ska göra idag. men ska väl borsta tänderna och fixa håret iaf.. sen sova. eh
nämen wish. allt är fett tråkigt på dagarna.
hoppas att bili vill leka med mig idag :) man får vara med om man vill.

nä, nu kilar jag.
hejdå

Kommentarer
Postat av: bobo

Jag vill leka med eer! Men jag slutar
ju först 16.30. /:

2007-11-13 @ 11:54:25
Postat av: Bill

Bra (:
Då ska jag fortsätta blogga i explorer då ^^
:*:*

2007-11-13 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback