trött

helt slut. idag också.
har inte hunnit vila så mkt. är helt sämst ju.
får göra det imorgon. inte för att jag lär kunna göra det så mkt för fredrik ska ju ut på krogen.
MMHH
hate him.
nää, jag gör inte.
jag hatar bara krogen. och brudar. brudar på krogen framför allt. fast mest sprit.
ah well..
får väl sitta hemma med min mage helt alone </3
*tycker synd om sig själv* haha ;)

papi har scannat in bebisarna nu. syns inte så bra men ändå.
image54
haha, sista bilden är så läskig tycker jag. ser ut som en alien :P
well, well.
var inte så lätt att få med båda på samma bild. man ser bäst på första. sen lite på en till. ett huvud och två bollar typ :P
men de är söta iaf <3 längtar tills de kommer.

nu ska jag sova.
gnight

Kommentarer
Postat av: Jade

Häftigt att se dom på bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback