vissla med stjärten

hellu.
det gick bra att jobba. fick träffa min babygos lite också : * alltså inte fredo. utan ett barn. haha
sen pratade jag ganska mkt med per-arne också. han är ju kung ^^
han sa att jag börjar få en ordentlig kula nu. haha
vet inte om man ska ta det som en komplimang eller inte.
sen var det en som hade sagt till mami att jag hade blivit smal? O_o
kul att min mami skvallrar för alla att jag är preg. haha
kom ju en o sa grattis. sen sa hon att hon också var, fast hon var 2 veckor efter. men det var kul, då kunde vi prata lite om det ^^

iaf. var tvungen att åka hem till mina parents när jag slutade för lollo var här, o hon hade låst sig ute :P
jag hade en nyckel hem till henne så..
och sen så ringde damen från torshälla fastighet och sa att det fanns en till 3a i säby :D:D så hon frågade om jag var intresserad o så. jag sa att jag ville ha den utan att ha sett den men hon gav mig iaf veckan så att vi kan kika på den o sen ge ett besked :) woho! så himla roligt.
måste nog kika vilket hus det är bara..
fanns diskmaskin också. hehe
får man väl önska sig en tvättmaskin i julklapp då kanske ^^
gud, happy jag blir om vi får flytta dit. vet att fredo med skulle bli. vi behöver flytta.
mkt vi behöver förresten. fast jag tror att han har förstått det nu :) hoppas iaf. det visar sig.
är glad att vi har pratat lite nu iaf.

åh, är så himla happy.
ska ringa damen med lägenheten imorrn. för hon skulle inte komma hem förrän sent idag sa en man när jag ringde förut.
roligt om det är mamman till ett barn på jobbet förresten :P
bäst för henne att hon har bra smak.
nog för att man kan göra om. men jag får ju inte måla o greja just nu.. :/
MEN! ska inte get my hopes up för mkt. för det kanske visar sig att vi inte får den.
men det lät ju som att hon ringde till mig först? joo, så borde det ha varit. eftersom jag var tvåa på den andra.
:)
:D:D:D
ni skulle bara se mitt smajl just nu. haha

men hejdå.

Kommentarer
Postat av: mallz.

kuli att vi blir typ grannar när du flyttar till säby :D

2007-11-05 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback