what is and what should never be

hello.
jag tycker att de som vill byta julisar ska få göra. man ska inte behöva känna sig tvingad osv.
jag vill iaf :) men jag tycker att man ska lotta, för det är roligare (och lättare) att köpa nåt när man vet vem som ska få det. fast det är ju bara vad jag tycker!
sen så kan vi vara här, om man vill. fast ingen orkar säkert.
men jag tänkte faktiskt förut att det skulle vara roligt med ett litet julparty :) fast inget party. eller, man behöver inte supa. men annars kan man kalla det party. julmys kan vi kalla det! ja :)
men ja, det är mitt förslag. varsågoda.

och förlåt alla som hatar när man kommunicerar via bloggen, men jag bor i torshälla så..
haha ;)

annars då?
inte mkt. det gamla vanliga kan man väl säga.

funderar på att åka hem till mina parents idag. kan bli trevligt. gör nog det sen :)
saknar kerdiz <3 vill flytta nu så han kan bo mer hos oss! : *
min lilla gubbe.

hejpa

Kommentarer
Postat av: Pin

Jaa, vi kan vara hos dig. Jag tycker det lät bra =)

2007-11-21 @ 14:57:12
Postat av: Eleena.

Jag håller med Pin, det låter som en bra idé.
Om ingen annan vill haka på, så kan ju alltid vi tre ha det. Haha. (:

2007-11-21 @ 17:33:50
Postat av: bo

Jag är på på julmys!
Fast inte nästa helg, för då ska jag flytta. (:

2007-11-21 @ 19:33:24
Postat av: Jade

Det låter jättekul ju!

Postat av: Soppi.

Jag vill med vara med på julmys! (:

2007-11-21 @ 23:31:13
URL: http://killiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback