winter wonderland

tack för gratulationerna allihopa ^^

igår var det fett kul. träffade ju sweedy o bili <3 vi fikade o så.
sen följde jag med bili hem, kul att se hennes nya place!
vi pratade massor, var så himla great <3 måste göra om det.
men tisdag? :D

anyhow. var hem till mami o papi efter bili. åt jansson o sill <3 dog sju ggr för att det var så gott.
hade varit sugen på jansson jättelänge. hm. brukar aldrig vara det så det kanske är nå´ gravidsymptom.
kastade snöboll med kenzo, för det var ju typ snöstorm ute ><
men han tyckte det var roligt. jag tyckte det var kallt.
doobidoo var great. när det var slut åkte jag för att hämta fredrik på jobbet. då stannade ju min bil. HAHA
där vid den där lampaffären i stan. jag ba: yeeeez! så fick jag ringa mina parents. papi fick igång den fast vi bytte bil ändå. fick köra mammas nya, den var läskig. pedalerna var för lätta och motorn lät ingenting. hatar nya bilar :(
och speciellt franska.
var inte så kul att köra i snön heller. helt slaskigt :( körde sakta som ett djur. haha
men det gjorde alla andra också så det gjorde inget. var ju inte så mkt trafik.
ska aldrig köra bil igen. inte förrän våren är här <3
well, well. det var min fredagskväll det!
allt gick bra till slut iaf, och så åkte vi hem och sov.
fast först kollade jag igenom babykläder som vi fått från camilla o mika :) massa bra grejer!

hm. nu när jag tänker efter så drömde jag en helt störd dröm.
var ihop med nån tommy lee-liknande man O_o varför?
drömmer alltid att jag är ihop med nån annan, eller är otrogen. OJ VAD SNÄLL!
jag vill inte ens :(
det betyder nog att man inte vill. ok?

fyfan, klockan är inte ens nio än. iofs, gick ju o lade mig fett tidigt igår.
ska väl äta frupp nu.
ska hem till nettan idag, vid 14. mami ska med. hon skulle ha nån såndär visning av en massa kryddor o grejer.
det blir trevligt! :)

ikväll ska vi ha romantic evening <3
slutar väl med att vi bråkar och somnar. haha
näärå.
eller kanske. fredrik har varit fett tjurig på sistone tycker jag.
vet ju vad han behöver..!

på återseende.

2:
romantic evening my ass.
så kul att komma hem till en tjurig man som börjar bråka med en efter 1 sekund typ.
fett tråkigt. hade ju sett fram emot det här.
well, well.. får väl försöka vara glad ändå.

jag hatar tvivel så himla mkt.
alltid ska dom finnas där.

annars så har det varit en bra dag. det var trevligt hos nettan :)
kul att träffa emelie också :) och hennes man, han var trevlig!

ska väl spana svensson, svensson nu.
kanske gustav kan få mig happy <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trodde jag var den ända som tittade på Doobidoo och Svensson Svensson, det är jätte kul! :D

2007-11-11 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback