you´re gonna be a star

huvudsaken är att jag vet.
<3

inatt/imorse hade jag en fett rutten dröm.
tror att min största fear är att fredo ska vara otrogen. eller bara allmänt bli som H.
så jävla ovärt att man har tappat förtroendet pga EN rutten man.
well, well.

orkar inte riktigt tänka. gjorde det igår och blev fett sad.
sad för att det är jobbigt när den jag älskar inte förstår och står för sånt som jag inte kan palla med.
jag vet inte ens om jag orkar gå in på det med honom. även fast det är en så himla stor del av mitt liv och vem jag är. jag kanske får glömma bort det helt enkelt. det lär bli så för jag orkar inte ta diskussionen.
men tänk om våra barn lär sig att tycka som han? det är det jag är mest rädd för.
tänker en massa på sånt just nu övht. man måste ju lära dem bra värderingar o sånt.
men när föräldrarna är oense så kanske det blir svårt. hm..
jaja, får väl ta det när det kommer antar jag.
förövrigt så lär jag inte bli så påverkad nu på ett år iaf, hoppas jag.. så då får vi ta det då också.
det lär inte bli roligt då.
det var det enda som var bra med rutten, han förstod. och visste, framför allt.

men inte den här gången!
jag skiter i det.
ursäkter kan man aldrig förvänta sig heller. varför skulle jag? det var ju inte som att den han pratade om var värdig nåt sånt. är ju knappt en människa.
eheh

ska klä mig nu. ska åka iväg med lollo sen, hon ska till bolaget.
måste ringa mormor också.
men hm. när ska jag hinna åka till tuniz med mami då?
hon lär väl ändå inte vilja förresten. ljuger alltid :(
haha
jag skulle ju vilja ha nåt nytt när jag ska till billan imorrn.

men hejdå. blir så jävla trött på mig själv. sorry!

Kommentarer
Postat av: Bo

Haha jaa, fräsfight, eh.

Kul att du ska komma till Bill till&med. :D

2007-11-16 @ 10:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback