you´re not the boss of me now

haha, har alltid så mogna rubriker ><

men hej iaf!
det var gos hos mormor <3 fick babygod mat, babygod efterrätt och efteråt så kollade vi på bilder på mig när jag var ett kid. mina parents har typ inga bilder på mig från när jag var bäbis, men mormor hade.
ska till fredos föräldrar och se på bilder på honom nån dag, för jag vill veta lite hur vårat barn kanske kommer att se ut :) den lär nog bli mer lik fredo än mig. han är ju så mörk o så. jag vill ändå inte att den ska se ut som mig, för jag är ful.
hoppas den blir en cutie <3

nu ska vi snart äta lite kvällsis.
vi gjorde såndär pizza igår, med pizzakit. den blev svingod!
sen så kollade vi på tristan & isolde. den var ganska bra, fast boken är bättre I think.
apropå böcker så fick jag låna två böcker av mormor, en om saltön <3<3 och sen nån annan.
och så fick jag balubas av henne också. fett mycket :O får typ inte ens så mkt pengar på julafton, av en & samma person alltså. så himla snäll grandma <3
de sitter ju inte helt fel såhär innan jul.
då kanske jag har råd att köpa gardiner t.o.m!
jag köper på nåt billigt ställe, typ rusta :P

men nu ska jag fixa lite dinner.
hejpa

Kommentarer
Postat av: jess

om du ska köpa julgardiner så finns det fina och billiga på Öb ^^

2007-11-25 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback