you´re so sugarsweet

tror att jag har fått ischias, haha :D
men det är väl skönt.
sålänge jag inte har ont hela tiden så kan jag stå ut med det :)

gosigt med julmys! jag måste börja planera ^^
eller ja, finns väl inte så mkt att planera kanske..

jag måste hitta en present till lollo. jag vill köpa nåt bra!
kanske kan spana lite i helgen :)

det är grymt skönt att jag bara har två julklappar kvar.
två måste-julklappar alltså. till fredo o kenzo.
sen om jag har pengar över så kanske jag köper till några andra också. men jag är poor så räkna inte med det.
jag har inte ens fått nån julkalender än! :O
jag måste nog ringa mami ikväll och prata lite med henne. vi måste ju baka till advent också.
lussekatter.
jag gillar inte ens lussekatter, men de ska ändå finnas.
jag skulle vilja ha saffransbullar. m´m´m
och så måste vi baka pepparkakor, för jag vill ha i min julgran. måste ju ta hem julgranen också!
tattigt med plastgran :/
så måste jag se vad som måste köpas till den.
får nog ta en juldag nästa vecka eller så. får prata med mami.
det är fan första advent nästa helg lixx!!
roligt att julkalendern börjar! :D jag måste se den på morgonen för på kvällen är jag inte hemma.
tänkte ju skriva att jag är och super då men det är jag ju fan inte, haha *smart*

förresten så är det värsta tattaren som ska vara julvärd i år.
anne nånting. hon är programledare för antikrundan.
liksom?!
jag vill ha nån bra, som man gillar. ofta jag vill fira jul med henne.
jag tycker mark levengood(?) borde vara <3
eller pekka heino! :D
är den här som gillar finska bögar O_o
vilka har de mer på svt?
lasse kronér!!! <3 <3
men nädå, tar den här anne ingenvetvemjagärförjagärsåboring.
piss.
bara för att det inte finns några bra kvinnor på svt.
jag kommer inte på nån iaf.
eller jo, hon som brukar vara med i lilla sportspegeln eller vad det nu är, henne gillar jag.
:)
men tacka vet jag arne weise, det var tider det!

(å andra sidan tror jag inte julen blir förstörd pga det här)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha läste just ditt stycke om den nya julvärden för Peter. Tyckte det var fett roligt. Ba "ofta jag vill fira jul med henne." hahah xD

2007-11-22 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback