a little too late

hej.
eh.
(tomt)

jag måste ringa min barnmorska imorgon. det suger.
men jag pallar inte att gå på UL i v.20. man ska egentligen få gå mellan v.14-18 typ.
ba tack :( varför fick jag så sent?
kul om det inte är nåt där inne, då är det typ försent att göra abort osv.
får skälla lite på henne.
jag fattar aldrig nånting.
alla andra verkar få göra 70 VUL och 30 UL när de är i v.1 typ.
sen jag ba.. eh.
ah well. det går väl bra.
men jag hatar att ringa :(( stört.
jag måste plugga på mer så jag vet hur allt sånthär ska gå till.

håller på o fixar lite mat nu. det blir det gamla vanliga.
men det är bara för att fraichen går ut idag, så jag måste eat it.
jag vågar faktiskt äta den, jag tar den oöppnade. och så ska man ju koka den så då inbillar jag mig att alla bakterier försvinner. annars så kan jag inte äta saker som har gått ut.
fredrik skällde på mig som ett djur pga det förut.
han kan äta. men jag vill inte. även om det bara har gått en dag och det inte är öppnat.  :(
det är själva tanken bara.

kom på imorse när jag låg och tänkte, att jag måste börja skapa egna traditioner nu när jag inte bor hemma :O
fast jag ska fortfarande ha kvar hemma-traditionerna alltså. men man måste ju fira högtider här också.
det blir roligt.
tycker att de kan börja sälja julsaker snart. måste ju köpa massor :O
de hade lite på ikea, men det var bara tacky grejer. usch
sen blir det påsk också! undrar när den är? kanske föder då ><

nä, nu ska jag kolla maten.
hej!

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Haha, jag kan inte heller äta grejer som gått ut.
Min mamma tycker jag är jättetöntig.
Men det står ju faktiskt ett datum där av en anledning!
*:*:*:

Postat av: jess

nej! jag köpte fina julgransmojor!

2007-10-02 @ 23:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback