alla måste läsa

trots brors påstående om ikea´s kuddar så måste jag nog säga att jag sov som en kung inatt <3
fast jag ska ändå önska mig en lite dyrare o bättre kudde i julklapp. palla köpa själv när man har 1kr att leva på typ :(

annars så är min flodis nog det bästa just nu. kramade honom hela natten <3
haha, är det här barnet!
men gosedjur har, och kommer nog alltid att vara, min svaghet.
fast jag drömde konstigt inatt. lite läskigt med.. :((

är visst ledig idag. ska väl ta hand om hemmet.
vi har ju inga rena tallrikar kvar. haha
ingen vill diska >< men jag kommer få göra, för jag sa att jag skulle göra det i fredags men så fick jag jobba hela dan ju. fast fredrik var ledig... O_o
haha

hejdå

2:
nu har jag skjutsat min karl till jobbet.
ska väl ta itu med disken nu tänkte jag.
annars så ska jag nog bara vara slapp idag. typ

jag köpte fyra i rad igår förresten. tjock kul.
fast fredrik tycker inte så jag får tvinga honom att spela det med mig :P
köpte riktiga maxiyatzy också. skojigt, skojigt.
har så mycket till liv...

men disk nurå! tjena

3:
haha, tog ju typ en timme att diska >< men nu är det klart iaf.
ska nog ringa och se om mor har kommit hem. har en fråga till henne.
brb
ne, hon slutade visst fyra. papi skulle be henne ringa sen.
hoppas, hoppas, hoppas att jag får ett positivt svar på min fråga ^^
fast säkert inte..
men hm.
undrar när vi ska på golden sixties egentligen? jag minns inte vilket datum. får kolla det.

ska nog spela en stund nu.
tjarå!

4:
^_______________________^
ska se jonas gardell på torsdag med mami <3<3
fett roligt.
såg honom på tv imorse och blev så sugen på att se honom igen.
lilla jonas <3
eh..
men ja. det blir trevligt. fast jag fattade inte om man har särskillda platser eller inte.
hoppas inte! då ska jag dit fett tidigt så jag får sitta längst fram ^^

ska nog spela en stund till innan jag.. ptja, vet inte vad jag ska göra. äta kanske.
har ju kinesmat kvar ^^
haha, hatar när de översätter till kinesmat.

men vi ses.

P.S. woho! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback