bruno daimrand

marabou daim är så himla god. jag dör när jag äter den.
m´m´m

men iaf.
haha
det gick som vanligt hos tandläkaren. jag ska fan sluta gå dit. jag kan ställa diagnos på mig själv:
har lite tandsten, måste använda tandtråd och bli bättre med borstningen.
de har sagt så sen 99.
sa ifrån röntgenbilderna, vet att jag skulle bli nojjig även om jag fick ha såntdär förkläde.
men då fick jag visst inte teckna såndär månadsbetalningsgrejs.
ba tack!
jävla hoe.
så nu måste jag paya 400 spänn den här veckan :(( för att de sa nåt jag redan visste och pillade bort lite tandsten som jag inte ens lider av. MOGET!
måste låna cash av mina parents :( måste låna pengar förutom de pengarna också, för jag har bara 10spänn. har inte ens råd med mat lixx.
tandläkarfan. ska aldrig gå dit igen :(
fast jag vet att jag kommer göra.
piss.
kan aldrig hålla nånting.

bara för det så tänker jag äta choklad nu. ska ta en alvedon också för jag vaknade med huvudvärk idag också.
sen blir det vila. kunde inte sova när jag kom hem. får försöka med en powernap sen. måste ju vara pigg ikväll.
what to wear?

hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback