check it out now

:D
eh.
jag går mellan att vara superhappy och jättedown. haha, mogen.
det är all because of lägenheten. min lycka är gjord om vi får den. och så vet jag att jag kommer dö om vi inte får den så då blir jag fett sad. det känns som om vi inte kommer få den. varför liksom? har så mkt tur annars. haha
men jag hoppas iaf ^^

har fortfarande inte ätit nåt. men jag är iaf lite sugen på youghurt nu så jag ska nog äta lite sånt. kanske en macka till. men jag har inget gott pålägg. :( aldrig.
ah well.

BORING

2:
hm. det ringde nån från hyresgästföreningen. eller, jag vet inte om det var det.
men han pratade om att de skulle höja hyran iaf. yees <3
han började babbla en massa, sen förstod han nog att jag inte fattade nånting så han skulle ringa imorgon när fredrik var hemma. haha
hoppas att han jobbar dag imorrn nudå.. O_o vi låtsas.
moget att höja hyran för en lägenhet som luktar bajs. ><
tänker ändå inte bo kvar här.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback