crybaby

haha, mall´s komentarer igår xD du är ju fan aldrig på msn när jag är där >< ska hänga här hela dan bara för det.
eh.

klart billan ska ha två molly´s! lollo har redan röstat för.
fast jag skulle då inte vilja ha 3 katter i en etta, men det är ju bara jag. och jag är ju cp så mig ska man inte lyssna på!

annars så.. fick jag en lugn stund hos mami o papi igår. det var gos.
gosade med kenzo på mattan. sen så lekte vi med hans apa, sen somnade han.. han är inte så pigg nuförtiden :(
ska iaf sova där idag. får se hur länge jag blir där.
pallar inte med allt bråk längre. blir ändå aldrig bättre. har försökt på 70 sätt men det blir ändå bara fel. så nu är det upp till fredo.

12 veckor har gått nu och chansen för missfall har minskat till 2% :)
jag o bäbis mot världen! jag önskar att jag visste vad det var för kön. om det är en ellen eller en elvis ^^
fast den får inte heta elvis för fredrik. men han vill ju ändå inte ha den så jag tycker att jag kan få bestämma.
haha
tragiskt..

det blåser som ett djur ute idag. lär ju blåsa bort när jag går ut sen.
ska fira adrian idag. han fyller 6 :) hoppas att han tycker om våran present.
imorgon ska vi fira morfar, för han fyller nån gång nästa vecka.
det vankas smörgåstårta, har jag hört.
fredrik blev sur för att vi ska dit kl.4, det är ju way past supartime. fotbollen börjar ju faktiskt halv sex.
.....
träffar bara min morfar några ggr per år. hade ju varit bra om fredrik hade passat på att träffa honom nu så slipper vi åka dit sen. för det är verkligen boring där, haha
men supa är ju lite viktigare än såntdär.
det är ju inte som att jag sa till för en vecka sen att vi skulle dit.. eh
jag bryr mig inte egentligen. men skämmigt när de frågar vart han är. ba: nejmen han var tvungen att supa, det är ju fotboll på tv vetdu!
bra far <3

hahahah
blir så lite trött.
tur att han inte läser min blogg längre, då vet han inte hur jag känner ^^
bloggen är min bästis just nu <3 : *
och kenzo.
och flodis. <3

ska gå o klä mig nu, sen ska jag packa, sen ska jag väl hänga här.
hejdå

Kommentarer
Postat av: SWEEDY

man rensar näsan typ. även fast man inte är förkyld. mindre huvudvärk & sånt där. jag såg på oprah, haha. jag kollar altid på det :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback