dina vänner har glömt dig

haha, kent!

men gullig bobo : *

pratar ju med krille på msn nu. fett ballt att han är i kina tycker jag! :D
det är fett billigt där.
fast jag skulle nog ändå inte vilja åka dit. jag gillar ju inte kineser..
men kanske.
fast jag har inte tid.
eh.. som om jag skulle ha råd osv.

fredrik har somnat på soffan. mogen kille. man kunde tro att han har jobbat idag.
det har däremot jag.
innan jag åkte så spydde jag upp min mat. haha
ba yeees <3
först stresslaga, sen stressäta, för att sen spy upp allt.
:/ första gången jag spyr på hela tiden. tänker aldrig göra om det.
men det gick väl bra att jobba iaf. fast jag fick ha hand om ett par jobbiga ungar.
förövrigt så har jag märkt att det går mest killar på särskolan.
tror att det går typ.. 3 tjejer på hela djurgårn. nej vänta, vi har ju de där också..
7. och resten är killar. och det är typ..6 klasser. går visserligen inte så många i varje klass.
typ 7 :P
men ändå.

förlorade ett parti schack(?) mot en kille också. fredrik skrattade åt mig.
jag borde gå på särskola. jag är så himla trög. blir bara trögare och trögare också.

- lägg dig på rygg då
- okej *lägger mig på mage*
- det där är iofs mage men...

smart liksom :(
haha
ah well! skyller på att jag är preg ^^

nu vill jag ha mat snart. tror jag. kanske.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback