do you understand me now?

halli hallå.
vaknade ju av mig själv vid åtta idag O_o
drömde en massa störda grejer. haha
var b.la. o shoppade med cilla. fast det blir verklighet nu för vi ska åka till tuniz idag :)
fast jag ska nog inte shoppa nåt. kanske nån julklapp eller så. börjar fan bli dags.
har ju så många att köpa till så det är bäst att börja tidigt.
har hittat en åt papi redan.. fast jag väntar nog lite med den och ser om den blir billigare till jul. HAHA :D
sen ska jag nog kolla vad en såndär tomtepappa kostar. det skulle vara fett fint med en sån i vårt fönster såg jag nu. åh..
varför vill man ha så mkt? :(
och varför tar alltid rollo-kolorna slut så fort?

nähä. frukost o en dusch vore bra för mig.
hejdå

2:
jag undrar om jag ska införskaffa mig en svart cardigan? de kanske ha de där från gina kvar.
jag har behövt en sen 99 för min är urtvättad och de andra är kortärmade.
men nädå, köper visst bara gråa istället! OJ VAD SMART!
och eftersom jag har så dåligt med långärmade så får jag väl köra på cardigans över alla linnen o kortärmat som jag har. då SPARAR man ju faktiskt pengar :)
*övertygar mig själv*
ska kolla hur mkt pengar jag har kvar också.

vad ska jag äta idag? är inte sugen på nånting, som vanligt.
funderade på pannkakor men jag tror inte att jag pallar det faktiskt..
vi får väl se vad det blir då. så jävla gay med mat. jag hatar mat.
kvällsmat går an. men inte lunch, inte när man måste äta själv :/
och så är jag rädd för att spy upp den också.
fast jag är inte rädd för att gå o lägga mig längre iaf :) 3 nätter utan ryggont nu, skönt!

ska väl fix it nu.
roligt att träffa cilla sen. så skönt att ha nån att prata krämpor och allt med, utan att nån himlar med ögonen åt en eller kommer med dryga kommentarer.
ska hålla käft nu, har jag bestämt. tar ut allt på cilla sen. haha, stackarn :P

vissa saker pratar jag inte om, för det är ingen idé. fast det blir piss när jag gör så också har jag märkt.
så jag måste lära mig att låtsas att allt är fine. det är svårt ibland, men det får gå!
för det är när man kopplar bort allt det riktiga som det är bra. konstigt nog.
och bra är bäst. jag älskar när det är bra. så får man ta sina känslor sen.
eller, när man är ensam. oftast när man är ensam :) då är det... på riktigt.
hm.
så jävla fel egentligen.
men, men. vad ska man göra? god knows I´ve tried.

pussilago

3:
nu är jag hemma från tuniz. det var mkt trevligt.
det var trevligast att åka dit. bebben verkar bli helt galen när vi åker bil. härjar som fan.
känns jättekul och häftigt :) börjar alltid skratta *tönt*
hoppas att det betyder att den gillar att åka bil.

jag köpte iaf EN julklapp. fett duktig :) en till adrian. en liten grej bara, han ska få nåt mer men den här verkade lite kul tycker jag :)
kom ju på att jag redan vet vad jag ska köpa till ogge. får se när jag gör det.. :)
kanske fredo vill åka runt lite med mig idag? vi skulle ju till jysk. kanske inte idag, jag minns inte.
vi får väl se..

jag undrar när våran hålslag kommer? jag vill bli av med alla papper ju ><
kul att jag förresten hittade en SAMMA dag som papi beställde en av perry. haha
då hade vi letat överallt trodde vi.. :( har sett fler efter det också. tack.

nu ska jag nog spela lite. det är jag värd.

blir nog pyttipanna ikväll. kanske.
jag skulle nog kunna äta det. ska tänka på saken.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback