du är allt jag har

haha
nämen hej!
har ju inte hunnit blogga på hela helgen typ :O
har varit hemma hos mami mest. fredrik har jobbat den här helgen och papi har varit på island.
fick två presenter av honom när han kom hem ^^ en babysöt isbjörn med mössa och halsduk, aww.
och sen en liten ängel i trä, som ska beskydda barnet. ska hänga den i vagnen sen :) söt min pappa var när han köpte den <3
så inatt har jag sovit med två gosedjur då. tog inte ens med mig nåt när jag flyttade, tänkte att jag skulle vara lite vuxen. haha, gick så bra!
blev fett ledsen inatt när jag hittade flodis på golvet när jag skulle gå upp o kissa (har ju börjat gå upp på natten nu, yees <3) så jag var tvungen att pussa honom. fick dåligt samvete ju. vem vet hur länge han hade legat där helt alone? :(

ser ut att vara fett fint väder ute. men det kan ju vara kallt ändå. får fråga fredo när han kommer hem.
jag tänkte ju ha min vinterjacka idag. mami har köpt en till mig nu :)
den är för stor just nu. så då har jag nåt att växa i.. inte så fint när man har den knäppt dock.

hoppas fredo kommer snart. han är hos tandläkaren. just ja! nu kom jag på vad jag drömde.
jag drömde att joaquin var hemma hos mig, och så slogs han med nån, minns inte vem. fast det var typ bara på skämt, sen så slutade det med att han fick ett slag på munnen så han tappade en tand.
fast då var det jag som hade tappat en tand O_o fett äckligt, den blev sådär jättelös, så jag drog bort den, så hade jag värsta gluggen där. haha, kändes jätteläskigt när jag åt. sen hade jag visst tappat fler tänder också, trodde jag. jag fick aldrig reda på om jag hade eller om det var gluggarna efter de tänder som tandläkaren drog ut på rilli.
men ändå stört att jag gick och plockade upp rester efter joaquin. hans tand låg på golvet, tillsammans med en massa porslin som var hans fejs O_o men han hade ju sitt fejs kvar.
helt stört. lite gross också.
men ändå, joaquin <3 miss him.
blev ju svartsjuk igår när jag läste i tidningen att han har spelat in heta sexscener med eva mendes. fett körd brud! hatar henne nu. tur för henne att hon inte gillade det.
jag skulle gjort <3
fast jag älskar fredrik också, ok?

ska väl äta en frukt nu. en satsumas. de är sämst. hoppas det kommer clementiner snart.
och sen blir det jul.
eh..

är det den där hordamen som sjunger nu igen? HATE HER!
kan man sätta upp en lapp i trappen eller?
och våran granne här bredvid har en jävla fågel.
vem skaffar en fågel?!?!

hoppas det går fort att jobba idag, känner inte för det. har sovit dåligt. nåt är fel iaf.
fredrik får skjutsa mig idag. slipper jag härja efter parkering iaf.

sen kan jag väl passa på att be om ursäkt till alla mina fränds för att jag är en helt sämst vän just nu.
jag försöker mest hitta energi att ta mig igenom dagarna, får inte plats med så mkt utanför "hemmet"
sen vore det bra om jag kunde få mitt förhållande att funka great igen. är väl prio.1 just nu..
skulle vilja ha en papi till min baby lixx.
så jag hoppas ni har överseende. ni kanske inte ens har tänk på det, haha. men jag har.. :)

det här blev mycket.
ska väl kila nu.
hejpa

Kommentarer
Postat av: Bobo.

Joo Haniki.
Jag tänkte skicka ett sms till dig häromdagen,
men jag hade visst inga pengar kvar. d:

2007-10-08 @ 16:49:18
Postat av: Bili

Gosan

2007-10-10 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback