en skör tråd

fredrik borde veta bättre än att bli ihop med mig.
jag har inget jobb, inga pengar, inga talanger, är typ inte bra på nånting.
kan bidra så mycket!
och så är jag inte lika gosig som förut. helt sämst.
kan inte ens ställa upp i bingen lixx.
men jag har ett barn i magen iaf. så snäll. har inte ens råd.
hoppas vi dör.
nämen ><
jag vete fan.

hatar love. den borde inte ens få finnas.
jag mådde ju kung när jag var ensam sist. nu ba: helt apatisk. förutom när jag bölar då.
fast det är inte dåligt jämt. men typ 90% och det är 85% mitt fel.

men vi ska iaf åka till badhuset idag. vi glömmer bort att vi mår skit några timmar och försöker ha kul ist.
det funkar ibland. fast sen blir det ju skit igen. men då har man ju iaf haft de där bra timmarna, man överlever ganska länge på dem.
fast jag vill ha fler bra timmar. men jag vet inte hur jag ska få dem, men om de inte kommer snart så kommer jag inte palla. jag behöver happytime.

ska väl veeta benen nurå. kul.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback