fett glad

kanske.

hade en great dag på jobbet. inga jobbiga barn <3
och så fick jag hänga med min favoritkille <3<3 fick t.o.m 2 pussar av honom. haha, söt.
måste berätta för mami sen, hon kommer bli fett svartsjuk ;)

OCH! när jag kom hem så kollade jag min mail och då hade jag fått mail om en ledig 3a, i säby!!!
ringde till TF på en gång, och så fick jag numret till hon som äger den men hon vägrar ju svara. mogen.
ska ringa en gång i minuten. jag SKA ha den! fast det var en före. men vi låtsas att den inte vill ha den, ok?
för vi måste ha den. vi ska faktiskt få en bebis!
åh, lyckan om vi får den <3 jag kommer dö då. på rilli.
hoppas att hon som bor där nu har bra smak så att man inte behöver göra om så mkt heller.
säkert 70 bårder :(
skitsamma. det är en säbylägenhet. vi ska ha den.
är så lite desperat..!
jag ringer igen.
hoe också ><
hon kanske slutar fem? hoppas.

ih! måste skicka sms till fredo. stolt han kommer bli när han får veta att jag har ringt själv och allt ^^

hejdå

2:
damen svarade och så fick jag o lollo åka o kika på den redan kl.17
den var fräsch o så. fin :) jag vill ha den.
vi trodde ju att det var nya tapeter, men de var visst 10 år gamla. haha
de var okej. man kan leva med dem, men om de är 10 år så kanske man får nya ändå ^__________^
och jag vill ju att det där ska bli vårat hem så då vill jag välja själv hur det ska se ut.
kul att det var i samma trappuppgång som helena också. haha :D
hoppas verkligen att vi får den <3
den där andra hade inte varit o kollat än iaf.
jag ska ringa TF direkt när det öppnar imorrn och säga att jag vill ha den.
alla måste hålla tummarna för oss nu!

jag är inte hungrig. kan äta kvällsmat senare.
oh, får inte glömma prison break ikväll! säsonspremiär ju! fast det krockar med boston tea party. SÄMST!
dumt att det går kl.21 istället.
men nädå.
hortrean.

skitsamma. jag är glad ändå. eller. ja.
lite sur för att det var nån bög innan. jag vill verkligen bo där ju <3<3<3
fast skit.
måste ju fira jul här. kuken. haha
ah well. det blir nog gosigt. eller inte fira. men vi ska bo här på julen o så.
fast sen när vi flyttar så slipper jag bära för det får jag inte ^^
haha

hejhej

Kommentarer
Postat av: Bili

OH! Hoppas hoppas hoppas att ni får den!
:D :D :D

2007-10-22 @ 20:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback