fett pain

tack för alla fina kommentarer om vagnen. nu känner jag ännu mer att det nog blev rätt iaf ^^
vi tog hem den igår. eller, den ska stå hos mor o far så länge. körde runt den så lite i vardagsrummet! haha
den blir nog great :)
oche.. bili, jag ringer dig nån dag under veckan här. som vanligt så blir det aldrig av att jag ringer men nu SKA jag :P

var hos kjell o anki i lördags btw <3 ljuvligt att träffa dem igen.
kikade på köksbordet som vi ska få också. hur fint som helst. det kommer bli perfa :) ska försöka hämta den nån dag under veckan.

hela dagen igår var faktiskt gos <3 gosigt. vill bara ha såna dar.

annars så sov jag helt åt helvete inatt. har så himla ont i min rygg nu så jag kommer nog kola. ont i huvet som vanligt också.
ska jobba idag. efter det blir det nog bara hem och vila.
pallar inte med några jobbiga barn idag. vet inte ens vilken klass jag ska vara i. men det blir väl träslöjden som vanligt iaf. döden.
haha
jag ska börja brodera. vart köper man sånt? ^^

nä, ska väl gå nu. borsta tänderna lite. sen ska jag äta. hm..

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback