fittan fes

segt.
har inte gjort nånting idag. har inte ens sovit än. jag råkade spela sims istället. smart.
hate self.

min mami har blitt sjuk också, så hon ska inte med ikväll.
får se om fredo kan o vill. annars blir det bara jag o papi.
onödigt att wastea en biljett lixx.

hungrig igen. piss.
har fått tillbaka min aptit nu. på gott & ont..
får väl göra mellis då. usch
jag hatar mackor, för jag hatar pålägg. är trött på alla pålägg.

men jaja.
hejdå

2:
fredo hakar på.
vi hade visst tvätt. kul att jag hade fått veta. haha
ah well.
får tvätta hemma sen när fredo är på cruise.
:)

har fixat mig nu. fett skabbig. mitt hår förstör allt. och mitt fet såklart.
men jag måste verkligen klippa mig.
det får bli efter löning...
vet inte vad jag vill ha för fripp dock. nåt enkelt. och fint.
hmhm.

annars så är jag rätt trött på att vara hungrig i 24 och torr i halsen. ><
skulle vilja ha choklad också <3 m´m´m
meneh. inga cash. och så vågar jag ändå inte handla.
haha, jag hatar att handla fett. det är skämmigt när man är fet.

well, well.
ska väl vänta på att fredo ska bli klar. vete fan vad han gör. han kanske rakar sig?
bra då kan vi pussas igen.
sen ska vi gå till mor o far och äta. sen är det dags för avfärd.
hoppas min mami inte är alltför sjuk btw. får se vad doktorn sa. hoppas hon hade dr remnerud ^^ han är kung.
miss him lite <3
eh..

gosigt att se animals ikväll <3
puss

Kommentarer
Postat av: sweedy

hahahahah! din rubrik ^___^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback