håll käft när du pratar med mig

haha
en kvart typ. ba: det här kan nog bli bra ändå
sen blev det döden igen. haha
jag fattar verkligen inte. det är ju helt stört.
jag orkar inte.

min mamma ringer aldrig till mig. fett dum.
fredriks parents ringer typ jämt. aldrig mina :(
de hatar mig säkert.

tattigt att det är greys idag. annars hade jag åkt hem. kanske åker dit imorgon istället om jag fortfarande mår såhär.

nu börjar det bli dags för mat igen. har fortfarande ingen. ingen lust heller.
jag hatar mat just nu. det är äckligt.
nåt som är ännu äckligare är våran lägenhet. det stinker om man inte har öppet i badrummet, och när man har öppet så fryser man ihjäl. pest/kolera lixx.
jag orkar inte frysa så jag får väl stå ut med stanken då.
hoppas jag/vi/din mamma kan flytta snart.

min blogg är så himla tråkig just nu.
jag hatar mig själv för att jag är såhär.
hejdå

Kommentarer
Postat av: bili

Gosan, I love you!
Inte hata dig själv.
Kanske inte så lätt,
men glöm inte att vi älskar dig iaf

2007-10-10 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback