happyface

:)
det är så fint och fräscht här nu <3

skjutsade fredo till jobbet idag. sen skulle han lämna pengar så att jag kunde åka o handla lite bröd o sånt. fast vi glömde. men så såg jag att papi var på macken när jag åkte förbi så jag svängde in där.
det slutade med att jag fick vinterdäck på golfen, 200:- och full tank ;D tackade ju inte nej!
det är mkt lättare att köra nu. jag hade visst dåligt med luft eller nåt så göran frågade om den hade varit tungstyrd. haha, har dött så lite när jag har kört >< men nu är det bättre iaf. fast det låter som fan när man kör. men det är väl för att man har vinterdäck. lele

btw. är det nån som behöver ett litet köksbord? det är babylitet och blått. eller blågrå typ. rätt fint :)
den som vill ha det får ta det. tror jag..
jag vill ju hämta vårat nya nu <3<3
då kan jag bjuda nån på middag t.o.m! :D eh..
fast bara 3st, för det finns bara 4 platser..

nu ska jag nog.... spela lite. sen ska jag äta frallor <3
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback