home sweet home

ljuvligt att vara hos mami.
men jag tog inte med mig några grejer så jag sover nog inte här iaf.. eller, det beror väl på om fredrik vill hämta mig sen eller inte. I don´t care.
rätt skönt att vara ifrån honom ett tag. hoppas att han också tycker det..

min mami har ju köpt en ny bil nu! :D en peugeot. den såg fin ut :)
roligt att hon har köpt en egen bil som inte är heltattig. måste åka i den en stund.
kanske man kan låna volvon tills den är såld. hehe
fast jag har inte råd med soppa till den egentligen.
har lite bilbekymmer. men det löser sig.
man har ju klarat sig i 20 år så..

kan inte stargate vara slut nångång?

ah well.
hörs!

Kommentarer
Postat av: crap.

jag gillar näru bloggar.

2007-10-11 @ 20:21:36
Postat av: crap.

alltså. MOGET att inget av kommentaren kommer med!??
skrev i alla fall;

jag gillar näru bloggar.

2007-10-11 @ 20:22:18
Postat av: crap.

HAHA. JAG GER UPP?
jävla pissbloggfan. men skriv till mig näru är på msn. behöver talk to u lite. ^^

2007-10-11 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback