I will call you up every saturday night

haha, hade ju james blunt på hjärnan när jag vaknade.
men jag tycker han gör rätt trevliga låtar faktiskt ^^

annars så är jag ganska happy för jag fick sova hela natten utan att ha ont i ryggen <3 så himla ljuvligt.
drömde att jag var utomlands också. var fett sur för att jag inte kunde dricka öl.
blev avis på soppi när hon beställde en beck´s. m´m´m
fast jag är inte sugen på öl. men om jag vore utomlands så skulle jag vara det.

sämst att man inte lär gå på hallefest i år.
haha, ba oj blir bjuden på så mkt när man är preg ><
har ändå bara kul i början, innan alla har blivit fulla o galna. då blir man lite outsider, hehe.
well, well. bara 5 månader kvar. eller ja, sen ska man ju amma också. MMHH
verkar inte så trevligt ens :(
spädbarn är inte ens trevliga. de kan inte göra nånting. fast efter 3 månader så blir de ganska cute :)
söt min kommer vara <3 hoppas.

alltså.. killnamn. det finns typ _inga_ som passar genom hela livet, har jag upptäckt.
ska man byta namn när de blir 18 eller? ><

nu ska jag bajsa, sen ska jag måla. köpte en trä-mobil på tiimarii(?) igår som man skulle måla på.
haha, den är ganska ful. men det är fett kul att måla! :D

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback