It´s been a bad day

please don´t take a picture.

m´m´m <3 <3 <3
jag undrar om inte min mami gillar R.E.M lite? ska nog bränna den här skivan åt henne.

nu har jag målat klart. ska bara vänta på att det ska torka, sen ska jag försöka hänga fast allting.. :S lär ju gå åt pipsvängen.
ska diska så länge. sen ska jag plocka bort alla grejer från bordet och hyllan. lär ta ett år.. :/

btw så var doobidoo svinbra igår.
nanne grönwall och björn skifs vann ^^ jag hejade på dom. fett kungar <3
jag gillar björn skifs, han verkar trevlig.
jag vet att min papi också gillar honom, haha. söt. han gillar nanne också. har ju "håll om mig" som ringsignal.
haha : *
ska nog ladda ner lite björsa sen tror jag.
det blir alltid värre framåt natten!
...

gosigt med goskväll ikväll. man kanske skulle ta o laga nåt gott? hmhm..
romantic dinner :) men vad skämmigt.. hm. vi får se.
det kanske tar 3 år med den där hyllan, man vet ju aldrig.

hejhej

2:
nu är jag klar med mobilen ^^ den blev rätt cute faktiskt!
ska nog göra ett par julkort sen också.
sen måste jag hitta nåt nytt att pyssla med.. hm.

idag är det exakt en månad kvar tills vi ska på UL och se vår bebis för första gången.
spännande! hoppas att den här månaden går fett fort. annars..!

well, well. jag måste väl plocka nu. BORING
vart ska jag lägga allt? O_o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback