jag är inte särskillt snygg

och du är likadan

hej.
från att ha ångest över vad jag skulle välja att göra idag så har jag nu ingenting att göra.
bara för att min mami är sjuk ><
borde finnas vaccin mot förkylningar som alla får när de är baby.
moget att vara förkyld liksom. helt onödigt.
nu kommer jag också bli det för jag ska dit sen. men jag bryr mig inte för jag har ändå inget liv. lika bra att ha en ursäkt för att ligga hemma och må som döden.
fast på måndag kan jag inte vara sjuk för då ska jag jobba.
woho! hoppas jag kan betala hyran i november med <3
...

fan vad tjurig jag är nu.
mogen.
hoppas fredo vill åka o shoppa med mig sen. inte för att jag har några pengar men..
ska åka till barnens hus och köpa en sprattelgubbe med björne för 40:-
utförsäljning ftw!
något litet kan man väl få köpa till bebisen. då har jag 3 saker :) fast bara 2 nya och 1 som jag köpt whälv.
mami köpte ett täcke åt oss igår också. på barnens hus. haha
det var billigt så det var väl därför. det var snällt iaf.
ska nog ta spjälsängen after all, för man kunde byta läge på den sa mami. det är ju bra.
sen ska vi kanske få bilbarnstol också :D av camilla o mika.
så den enda feta grejen vi måste köpa själva är typ vagn. jätteskönt :)

nähä, om man skulle ta och äta lite frupp kanske.
sen ska jag klä mig och åka hem till mami. eller gå. går nog.
ser kallt ut ute. skulle vara skönt med en ordentlig jacka <3 haha
kan typ inte ha några kläder längre. det är döden. speciellt om man inte har några cash att köpa nya för.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback