julpaket

nu har jag bakat muffins, diskat och spelat sims med julpaketet :)
och apropå julpaket så ska jag nog slå in en julklapp.
adrian kommer ju på fredag så han får inte se vad han ska få :P
skönt att jag hann köpa EN julklapp den här månaden iaf. hehe

ska nog göra en önskelista till mig själv också ^_______________^
ruttet att jag måste önska mig en dammsugare. haha
ah well.
vi får se om jag gör. jag vill ha roliga julklappar, som är till mig <3 eller till vårat hem.
dammsugare känns så.. onödigt. eh
kan köpa en när jag blir rik så kan fredo dammsuga sålänge ;)

ah well. ska pyssla lite nu.
hejdå

2:
blev inte så jävla mkt pyssel. jag fixade lite med gardinerna.
jag hatar sovrumsgardinerna alltid. ser ju helt stört ut? O_o
aja.. det får vara.
jag började med min receptbok också. ^^
har 2 recept där nu. eh

och jag har så sjukt ont i min arm? :(( varför? ouafa.

greys om 20min. sen ska jag sova.
imorgon ska jag tvätta. kul. inte.
ljusmanifestation också. blir väl kallt som ett as, som vanligt.
måste hämta hem lite mer vinterkläder.

aahh.. pappa.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback