kasta bajs åt svin

tack!
tack för att jag får sova <3
pissrygg :(
började ju böla igår för att jag hade så ont. HAHA, så mogen <3<3
somnade iaf. men vaknade var & varannan timme och hade ont som djuret.
kunde inte somna om imorse heller så jag var tvungen att gå upp.
ba mmhh..
lär ju bli jag som somnar direkt efter doobidoo ikväll.

fredo är o lämnar blod nu. duktig han är, tycker jag :)
jag vågar inte.
jag har kört med ursäkten att jag faktiskt får mens varje månad så jag måste spara på mitt blod.
fast nu får jag ju inte mens längre (så lite skönt!) men nu skyller jag på att jag är gravid istället. det funkar alltid ^^

det gick bra i badhuset igår. ryggsmärtan gick över efter ett tag.
men jag pallar visst inte vågorna längre. haha
känner mig så lite oldie. men det känns obehagligt i magen när vågorna härjar mot en..
vi köpte mat på parmasoni sen. jag spydde upp den sen. O_o yees.
det är ju ljuvligt att vara preg. haha :D
jo, men det är faktiskt.
för igår så kände jag bebben för första gången tror jag. skitballt var det! det bara fladdrade till ^^

var o kollade på tv-möbeln igår också. blev glatt överraskad! den var fett fin faktiskt :D
så den ska vi ta. och så skulle vi få ett matchande soffbord till också. haha
fett fint <3
är de här som tar emot allt ^^ men det är bra.
vi hämtade köksbordet igår också. det blev jättebra.
behöver bara köpa dynor till stolarna så kommer det bli great.
kul, då kan man ha romantisk middag där sen <3
fast det lär nog aldrig hända. fredo sa att han ska fortsätta äta vid teven.
blir väl så tyvärr. fast nu kan man iaf sitta i köket om man får främmande.

ska väl äta frukost nu. sen blir det dusch.
åh. nu kommer baby <3
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback