kom & blunda med mig

jag hatar babytrender. det är helt sjukt vad de kan pumpa ut pengar på vad som helst.
och så hatar jag fula hightec-vagnar.
kolla den här liksom!


vem köper en sån?!?! hahahah, har aldrig sett nån fulare.
ser ut som en grästrimmer.
har aldrig förstått mig på de där trendiga vagnarna. de ser så obekväma ut.
om jag var bebis skulle jag vilja ha stor plats att ligga på och gosigt ska det vara.
och jag vill ha 4 vanliga hjul.
ska ju inte använda den till akrobatik direkt.
och den ska ha en vanlig diskret färg så man inte behöver tänka på om man matchar vagnen eller inte.

hatar barnvagnar ><

åker hem till mami nu. hatar att vara här.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Ninna

haha, fan vad ful vagn :S :D

2007-10-06 @ 14:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback