läskigt

jag börjar nästan gråta när jag ser bilder på höggravida.
VARFÖR tar man bilder på sina äckliga magar? :((
det är inte ett dugg vackert att vara gravid när det har gått sådär långt, det ser bara groteskt ut.
visst, med kläder på kan det väl se trevligt ut, men usch.
jag lär aldrig klä av mig sen. haha
känner mig redan gross. eller, jag ÄR gross. och det kommer bara bli värre, haha
yees <3
men jag längtar så himla mycket. fast jag önskar att bebben kunde komma med storken istället.
verkar inte så roligt att vara preg heller. jag tycker inte ens att det är roligt nu.
ba hej är så lite skadad :((
och ont har man. och sakta går det, fast ändå fort.
knas.
knasig jävla verkstad är vad det är. men oj vad spännande! :)

P.S. borde skaffa mig ett liv istället för att blogga i 24. D.S

Kommentarer
Postat av: Pin

Min mamma har en sån där äcklig bild på hennes nakna höggravida mage ): ):
Usch, det ser inte fräscht ut ):

Roligt sen när din baby kommer. Då måste du ha babyfest (: Eheh.

2007-10-11 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback