macgyver är rätt het ändå

vilka gosiga friends jag har, love you <3

annars så.. har jag börjat vakna när fredrik går upp på morgonen. det är drygt som fan för jag kan inte somna om förrän han har åkt.
sen sover jag jättelänge. men jag har ändå inget liv så..
ska väl tvätta vid 2, sen drar jag hem till mami. palla vara här.
hoppas de har mat <3
vi har ju ingen. och jag har nog inte råd att handla heller. tjena 80 spänn kvar. haha :D
bra att det är löning snart.. hm.

jag önskar att jag kunde skriva bra.

duscha kan jag iaf. ska göra det nu. kommer bli skönt.
drömde ju att vi tog upp badkaret <3 fett ljuvligt.
jag vill ha badkar.
och så har jag hittat en bebiströja som jag vill ha. fett billig med.
jag skulle vilja ha en till mig själv med, de är så söta.
värsta saltkråkan :)
men jag är ju poor så!

vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback