min kropp är inte längre vad den var

ilu : *

ska väl diska nu. har ju fått lite klagomål på sistone <3 ovanligt. haha
ska försöka bli perfekt nu.
en allers-fru.
kan ju inte hålla på & vara trött. vad har jag för rätt att vara trött? jag jobbar inte ens. tar inte hand om hemmet heller. jag har ingen rätt att vara trött.  är ju inte direkt sexuellt utmattad heller, har ju slutat med sånt. stackars karl.
vad har han för tjej egentligen?
det är tur att han påminner mig om det här hela tiden. så att jag inte får för mig att vara glad ändå.  DET har jag faktiskt ingen rätt att vara.

"förhållanden, är uppbygda på skuld & skam!"
/ jonas gardell

vilket geni.

bä, bä

jag ska bara stå här, och hålla min käft. haha
nämen typ.
orkar inte bry mig längre. har bestämt mig nu. det blir enklare så.
fast säkert inte bättre. men vissa saker är svåra att förändra.

hejpa

2:
så, nu har jag diskat, slagit in adrians present och satt på en tvättmaskin.
jag är hungrig som ett djur.
lunch vore ju great.
men vi har inget att äta så.. kan äta frukt :)
vi skulle behöva handla I think. men jag vill ju hem till mami så I dunno.
det var bättre att bo hemma <3 fast det är skönt att sova med nån varje natt. och så är det skönt med sällskap ibland. fast det är skönt att vara själv också.

btw! är det nån som vill ha en katt?
hon är babysöt och babysnäll och vill ha ett nytt hem.
det är lollos molly.
hör av er isf! jag vet nog att mina friends är galna i katter ;)
passa på att ta en som är snäll och rumsren!
*promotar*

 
aww, känner ni er inte manade?
jag tror.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Bili

Jag kanske skulle vilja ha henne... (;
Men det blir jobbigt med 2 Molly...

2007-10-11 @ 19:29:30
Postat av: Lollo

men Billi självklart du kan ha två katter med samma namn, det är ju udda =)

2007-10-12 @ 09:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback