move on

gomorron, gomorron.
först var natten ljuvlig. eller, jag blev ju väckt mitt i natten och då blev det ljuvligt ^^ sen sov jag väl normalt.
sen tidigt på morgonen så dog jag av ryggsmärtor.
kunde inte ligga på nåt sätt utan att dö typ :(( men jag somnade till slut iaf. men varje gång jag har rört på mig så har jag dött. och nu har jag fett ont.
fyfan.
förstår inte vad jag gör? det har inte varit såhär förut ju.
det är säkert den där gropen. måste köpa en ny madrass men den lär ju kosta över tusen balubas. ofta vi har råd med det. jag har bara 20:- haha
får lite lön på fredag dock ^^ blir väl en krona. allt kommer gå till hyra o food iaf.
måste sälja bilen nu för nästa månad kommer bli knaper.
ah
REMINDER! leta upp bil-papprena.
glömmer ju alltid.
sen måste jag ta kort på bögbilen också.
jag har inte ens tömt min kamera ÄN.
det är ju kort från kolmården i den. haha, snabb ><
var ju där i augusti..

snart är det ju november t.o.m.
vad vill folk ha när de fyller år? :)

nu ska jag väl äta lite frupp. gross.
sen ska jag ringa TF och sen fix it för jag ska träffa cilla & yumi idag.
hoppas att det går bra att gå. har hört att det ska vara bra när man har ont i ryggen. det kan ju gå över då tycker jag.
skitrygg. ska amputera den. ofta den kommer orka bära en fet mage.
den orkar ju inte ens nu ><

jaja, hej med er

2:
ringde på lägenheten. och nu var det visst 2 som var före mig?!?
fattar inte, igår sa hon ju att det bara var en. hm
störd.
känns som att vi inte kommer få den :(
det var för bra för att vara sant.

nu ska jag snart gå upp till torget och möta cilla iaf.
sen blir det promenad till kyrkan. får väl snacka med gud om lägenheten då ^^

hejpa

Kommentarer
Postat av: Bosse

Hoppas ni får den förfan! Synd att Grafis inte har lägenheter i Säby då.

2007-10-23 @ 11:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback