nasty put your clothes on

nu har jag duschat. tog typ en timme.
känner mig lite fresh iaf.
ska nog piffa lite idag. kan vara trevligt. är ju alltid skabb nuförtiden.

kom på att jag lovade fredo att stanna hemma tills han kommer. för han skulle visst med till adrian after all.
sen vet jag inte hur han vill göra.
vet aldrig nånting för han säger aldrig nåt. förutom att det jag föreslår är cp. xD

vet ju att jag är svag som fan. han kan säga ett ord så glömmer jag allt för en stund och så är allt bra.
sen blir det crap igen. och då blir jag stark som fan. sen börjar det om igen.
det kommer säkert sluta med att jag stannar hos honom idag också, fast sen när vi ska sova så kommer jag på att allt är crap och så tänker jag: imorgon tänker jag inte vara kvar.
haha
vi får se. det beror väl på hur han är när han kommer hem.
jag förstår mig inte på honom så mkt.. är inte så clever.
men han är typ som en brud. säger en sak fast menar en annan.
och eftersom jag inte är så clever så tror jag ju såklart på det han säger O_o
for the record, det låter som att jag vill breaka up. och det vill jag inte.
jag tror bara att det skulle vara bra att komma ifrån varann lite, så att man ska slippa göra slut. fast fredo tror att jag vill göra slut. haha
I dunno.
ikväll är det doobidoo iaf. det lär avnjutas hemma hos mami. kanske att man köper nåt smarr.
hemmakvällar ftw.
hm.
wish att jag var old så att man hade några kompisar och kanske en karl som inte söp på helgerna :)
men jag är ju likadan, eller var. hm. om jag inte hade bebis så skulle ju jag supa. söp så lite innan lixx! hehe
bebis lär ju vara alkoskadad :(

men vi måste ta den där tjejkvällen nån dag iaf. för jag vill verkligen :)
fett längesen man träffade nån nu. jag har säkert missat en massa härligt skvaller :((
ni har inte missat nåt. eftersom jag hänger ut allt här. haha
fast det är mest för min egen skull. när man inte har en man som lyssnar och inte riktigt klarar av att prata med nån annan så blir det ze blog.
bra bearbetning också. för jag tänker inte ge upp. skulle nog göra det om jag inte fick ur mig allt.
då ba: döden. men nu bearbetar man, och tänker och fan & hans moster, så man tar sig väl framåt iaf. på nåt sätt.
jag försöker iaf. kan inte ta allt på en gång.
just nu är det JAG som är viktig. jag är fett självisk :) men om det är nåt jag har lärt mig under mina 20 år på jorden så är det att man måste vara självisk.
annars blir det kollaps. sprängning.

vad ska vi äta idag då? är aldrig sugen på nåt. skyller på bebben.
skönt att aldrig vara ensam mer :) även fast det känns rätt ensamt här, så är det vi 2 :)
fast jag wish att det kunde vara vi 3. jag hoppas verkligen att det kan bli..
fast just nu är det typ vi 2 och sen han den där därborta som bara vill ha en av oss.
tur att bebben inte kan höra så bra än..

fan vad jag skriver. massa struntis. ingen lär ju orka läsa.
har nog aldrig bloggat såhär mkt förut. helt sick.
blir faktiskt trött på mig själv t.o.m ><
kanske är uttråkad.
igår fick jag för mig att jag ville göra en egen julkrubba.
tjena, skulle jag snickra ihop en egen julkrubba? haha :D
men det vore roligt.. hm. ska nog fundera på det.
wish att jag kunde tälja osv.
som emil!

hejpa

Kommentarer
Postat av: SWEEDY

det är bra hanna, vad självisk (: tänk bara på dig själv & bebisen, jag tycker det! u go girl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback