nazipenis

ska döpa om mig till tjuris. blir ju kallad det jämt.
kanske är istället för älskling o dylikt. haha
blir så glad <3
okej om jag var tjuris. men 98% av gångerna så är jag inte det.
ah well..
palla bry sig.

köpte dynor idag iaf. gröna blev det. blev väl okej. lite konstig form på dem men de får duga.
dyrt som anus blev det. ska inte shoppa nåt mer nu.
råkade åka till tuniz också, eftersom vi ändå var på coop. för de hade inga dynor på jysk..
men jag köpte bara ett par tre smågrejer på tuniz. eheh..
sen när jag kom hem så lagade jag mat. men fredrik ville inte ha den så nu håller han på med nåt eget. och så kallar han mig tjuris. hm... O_o
bara för att jag inte ville ha köttfärssås eftersom jag spydde sist jag åt det. haha
skulle väl ha gjort det iaf I guess.
försöker ju göra honom nöjd men det funkar väl inte..
har iaf ett rätt så fint hem...?
:/

bebis härjade inte när vi åkte bil heller. kanske inte ville märkas så mkt när pappa var med. vi hänger mest när han inte är hemma. jag skulle nog göra likadant om jag var bebis. enligt hans/hennes pappa så finns han/hon ju inte ens. och det kan ju inte vara roligt att höra.
tur att dens hörsel inte är fullt utvecklad än. jag vet att dens inte är ett ord. men jag skriver som jag pratar för jag är sämst.

köpte iaf sims julpaket idag. 99:-. verkar lajbans.

vad ska jag göra fram till 22 egentligen? ><

Kommentarer
Postat av: mallp.

klart att den finns. jag hejar på er. :*

2007-10-30 @ 02:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback