nu ska vi snart frysa ner herr moro

måste fan kolla på g/as nån dag.

fredrik kom hem igår. hem hit alltså. efter att han hade varit hos nån brud o festat <3
jag trodde han var kvar på båten typ. haha
hatar att han aldrig kan höra av sig >< fast jag hatar mer att jag blir orolig som ett djur hela tiden.
men nu är vi hemma båda 2 iaf. i skabblägenheten som luktar helvete.
<3

ska åka till tuna park idag, med mami o ogge. ska börja fixa mig nu.
det lär bli en dusch. känner mig fett skabbig. hinner inte tvätta håret dock. det hinner inte torka..
jag vill klippa mig. so bad.
men jag har inte råd. och så är jag socialt handikappad så jag vågar inte ringa o boka tid. haha
love self <3

nämen jag hatar er.
hejdå

2:
klart jag inte gör!

fick ett sms av anki nyss <3<3 fett snäll! saknar henne som ett djur. har inte träffat henne eller kjell på hur länge som helst :( måste åka dit o hälsa på. jag ska fråga mami om vi kan göra det idag. eller imorgon. helst idag.
men det kan vi säkert inte. hon kommer bara säga: du kan väl åka dit själv? men jag vågar inte :O
min bäbis-leija är säkert jättestor nu också. lilla gosen.
åh, börjar snart böla av saknad.
bra att man inte är känslig. haha
är det jag som gråter mig till sömns typ varje natt eller? haha
det är precis som när man åt p-piller faktiskt. man mår typ lika great.
fast den här gången har man nåt att se fram emot <3
jag o mamma har funderat på theodor (theo) också. det känns inte 100 men man kanske vänjer sig. vill ha lite att välja bland iaf.
det enda som känns 100 är elvis <3 men det lär jag aldrig få.. fredrik säger nej. han får komma med bättre förslag.
det enda han har kommit med, som inte är på skämt, är linus. det är väl okej men jag tänker bara på linus lenander så det funkar inte iaf :P

nä. borsta hår o tänder sen ska jag ringa mami.
hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback