oh don´t it hurt deep inside?

det var ljuvlig igår <3 alla var jättebra, som förra gången :)
fast det var ändå inte lika kul.
kändes helt fel att sitta ner. typ som en biosalong, och lyssna på 60-talsmusik.
och medelåldern var något högre än förra året också. inga partypeople direkt. hehe
men det var bra iaf! fast det blev sent. vi var inte hemma förrän halv ett. var trött som ett djur.
stackars fredo som skulle upp halv sex >< jag skulle dött.

jag sov till tio typ. ljuvligt.
ska ta det lugnt ett tag nu, sen ska jag väl fix it. ska försöka städa lite också.
ikväll måste jag hem till mina parents och kolla på greys för fredos kompisar kommer hit o kollar på fotboll.
haha
moget med fotboll >< alltid.
de ska säkert supa också. coola killar. imorgon drar de på kryssning. whönt.
fredo måste köpa massa candy åt mig ^________________^

fick money av mina parents igår. 1000 balubas :O vet inte om jag fick dom eller om jag fick låna.
jag bad bara om 400. hm. får kolla det där.
skönt iaf, nu har jag till mat :) och tandläkaren. måste betala den. kanske gör det på fredag. imorgon vill jag nog hänga med fredo innan han åker. men han ska väl supa. haha
jag lovar. de har säkert bestämt att de ska träffas kl.9 hos mattias och börja kröka. skulle inte bli förvånad.
well, well. jag bryr mig inte. sålänge jag inte behöver vara med honom när han är drunk.

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback