ont

överallt. tror inte att våran säng är så great :/
en ny bäddmadrass vore ljuvligt <3 men ofta man har råd. kostar väl skjortan.
jag drömde ju inatt att jag snodde pengar från en affär, sen blev jag påkommen för vi försökte gå ut men man var visst tvungen att betala för att komma ut ur affären. och då blev det en massa strul.
det var inte ens kul :((
ba 70 väktare :(
+ att fredrik hade varit lite otrogen precis innan.
fett körd dröm. alla var körda.
men man kan väl dra slutsatsen att jag har problem med pengar och med mitt förhållande.
damn right!

förresten så hade jessica rätt. det fanns faktiskt fina julgransgrejer på ikea, men jag kunde inte köpa nåt sånt för jag har redan en massa julgranspynt :(
de hade två doftljus som luktade ljuvligt också, men fredrik gillar inte doftljus så jag köpte inte dom.
bög.

ska väl göra mig iordning snart då. om inte fredo ska duscha. han ska säkert.
jaja..
har väl ändå inget att göra idag.
så roligt liv. ska skaffa mig ett strax, promise.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback