piroger

bååååring.
hoppas mami ringer snart. vi ska köpa en present åt morfar innan vi åker dit.

kul när min man sa att supa är det enda roliga han har.
haha
ba tack <3
O_o
tur att han får supa idag då. vill ju inte förstöra hans liv direkt.
själv ska jag väl titta på tv. hoppas att det är nåt bra.
svennson, svensson & babben är ju inställt för att det är nån jävla böggala.
nej, inte böggala. den är för barn tror jag. skit iaf.
nåt hittar man väl. kan ju alltid sova annars.
börjar bli lite tired nu. hatar att bara sitta. gå mellan tv´n o datorn.
men fredrik ville inte hitta på nåt så vi får väl sitta kvar här..
hm.
kanske att han vill spela nåt spel med mig?
troligt. bara om det är ölspel säkert :(((

provar iaf.
hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback