pyssel & knåp

har gjort några julkort nu ^^
fett kul var det! ska göra fler nån annan dag. men jag har lite grejer som måste torka först.
hoppas bara att det gör det. det där glittret verkar ju inte vara så snabbt :/
de kommer iaf bli fett fina <3
längtar så lite till julen!

har våran granne fest eller? det är ju lillördag iofs..

jag vill pyssla meera! jag funderar på att göra en receptbok också. typ som en liten scrapbook där man kan spara en massa recept o så ^^ kan vara skönt att ha alla på samma ställe.
får nog fundera på det där :)
blir man pysslig av sig när man är preg eller? jag vill göra massor av saker!

han från hyresgästföreningen ringde idag igen. haha, jag hade visst inte fattat nånting förra gången.
han ville att vi skulle gå med där, så att vi kan förhandla om ev. hyreshöjningar osv. fast det lät förra gången som att det var på g med en ny hyreshöjning. ah well. fattar ingenting.
vi lär ändå inte gå med. 77spänn i månaden. det är ett badhusbesök + lite till.
^^ åh, imorgon är det ju torsdag! då ska vi ju till badhuset t.o.m :D:D
och på fredag får man lite money. får säkert en krona >< då ska jag betala hyra och köpa en mössa :)
har spanat på en söt. hoppas jag kan ha den.
hade ju mössa idag t.o.m. HAHA, var så söt >< men jag var tvungen att ha för jag hade blött hår och jag hann inte fixa det.
min mamma tyckte att jag var ful i den. fast hon sa det inte. hon sa bara: vad har du på dig? och så såg jag att hon tyckte att jag var ful :( hon tycker att jag är fet också. hon tror att jag ska få tvillingar.
haha, snäll mami <3
och idag, när jag o fredo kollade på E! (konstigt) så var det reklam för sunset tan, då var det en massa bikinibrudar som posade för nån kalender.
fredrik ba: tur att du inte är sådär snygg, då skulle ju alla vara på dig.
jag ba: O_o tack.. :(((
sen kom han på att det inte lät så bra, haha. och så försökte han släta över det.  det var fett roligt ^^
eller, det var väl inte.
har ju tillräckligt dåligt självförtroende ändå.
jag ska bli hot mum sen. ska väga 11kg och så ska jag lyfta brösten och fixa fejset x 7 sen ska jag bli playboybrud.
eh..
lycka till.

well, well.
ska väl äta nu. har lite ming-mat från igår. var inte sugen då. vet inte om jag är det idag heller.
fredrik är alltid sugen på utemat :P blir så billigt. haha
ah well!
nazi goreng.
.....

wish att det kunde vara jul nu <3
hejdå

2:
elena, ja det är fett kul att göra egna julkort.! 50:- för värsta kittet på rusta. alla måste köpa ^^

annars så har mitt ryggont kommit tillbaka nu. tack då <3
hoppas det går bra att sova. blir ju döden annars.
kukrygg. vet inte vad jag ska göra med den.

well, well..
ska väl borsta tänderna nu. sen ska jag försöka gå o lägga mig. wish me luck.

hejpa

Kommentarer
Postat av: Eleeena.

Åh, kul och göra egna julkort. :D

2007-10-24 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback