rise of legends

eh..
hej.

var på stan hela dan igår, babytrevligt :)
jag o fredo klippte oss. haha, oldies.
jag har babykort hår nu, och lugg.  fast hon fluffade upp den som ett djur så jag såg ut som en tant :( ska försöka göra fint idag.
shoppade upp alla mina pengar också. hatar att handla på kortet >< det är så jävla sämst.
har typ 20:- tror jag. yees
tur att det snart är löning? ehh...
:D

annars så..
ska väl handla idag.
ska duscha nu också. ska bli whönt.

+ att TF var här igår och fixade allt som vi klagat på. skönt!
tror faktiskt inte att badrummet luktar längre. ljuvligt!
kan nog bo här ett tag till after all ^^
installerade min stereo igår också.

annars så.. ser jag inte så mkt fram emot helgen.
blir så himla sad när fredo ska vara ledig, så frågar jag om vi ska hitta på nåt tillsammans och då säger han typ: ja, jag vet inte, kanske.
sen kommer hans polare och säger att de ska supa och så är det hejdå.
jag kanske är störd men det känns som att.. äsch. orkar inte ens skriva. jag är ju tönt.
alla säger ändå: du ska vara glad att han super nu och inte när bebisen kommer.
det är sant.
men EN helg vore trevligt. vi hinner ju inte hänga så mkt även fast vi bor ihop. det är ibland när han är ledig nån dag som vi kan hitta på nånting.
men det vore ljuvligt med en helg. vakna upp brevid varann och bara hänga hur länge man vill, kanske åka iväg nånstans. gosa.. osv. men, men.
får väl åka hem till mina parents som vanligt.
och tänka: kanske nästa gång....
för det tänker jag alltid. jag tappar aldrig hoppet. haha
orkar inte bråka om det direkt. vill ju inte tvinga honom att vara med mig. inte när han tycker att det är roligare att supa.
får väl ta vara på de här timmarna vi har innan han åker till jobbet istället.

hejhej!

2:
slutade ju med att jag blev deprimerad som ett djur. hatar när det händer. känner mig fett töntig, men kan inte rå för det.
har iaf pratat nu. fast det gör ju aldrig nån skillnad.
inte undra på att man slutar snacka när det ändå inte är nån som bryr sig. eller ja. du.

hungrig som ett djur. började må illa när vi åt lunch. alltid lika kul.
jag mår bara illa när jag äter lunch. det är stört. och jobbigt.
får väl se om jag kan äta nåt om ett tag igen.

idag ska jag nog bara spela. för det är jag värd.
fast först ska jag väl göra lite fint här så man slipper höra nåt om det sen.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback