shut up

nu har även blogg.se joinat samhället och satt en snygg tjej på startsidan istället för en finnig kille som ser ut att ta kort på sig själv.
:(

iaf.
idag är det döden. helt kolsvart ute och jag är vaken.
för jag ska ju till tandläkaren! wohoo <3
bäst för dem att de ger mig en billig såndär månadskostnad. annars går jag hem.
har ju för bövelen slutat röka! ><
skämmigt att jag måste säga att jag är preg också. för jag kan inte ta kort på mina tänder då.
när ska jag säga det? kommer in där ba: hej, jag är preg. ska vi sätta igång då?
:ss
äsch, det kommer väl naturligt.
eller inte...

jag behöver verkligen få sova.
blev väckt igår. väckt idag.
+ att jag är upp varje natt vid tre, halv fyra för att pissa. så lite döden! ><
fast det är bättre än förut när jag var tvungen att gå upp på morgonen. svårt att somna om då om det är ljust ute o allt.

hoppas det blir ljust snart, för jag tänkte gå till tandläkaren. vågar inte om det ska vara såhär dark :((
blir mördad i skogen då :((

jaja. frukosten är slut nu. dags att fix it.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback