sick & tired

of allways being sick & tired.

....
jag är trött som ett djur. verkligen trött
både känslomässigt trött och fysiskt trött.
tänkte att jag skulle orka leka med lollo idag, men efter allt bråk så orkar jag inte göra nånting.
ringer nog henne senare iaf, och snackar lite skit. var längesen nu.

ska göra mig en baguette nu. vi åt lunch hos svärföräldrarna idag. soppa med rotfrukter o grejer..
inte så gott.. haha
men jag var inte hungrig då heller så jag kunde skylla på det ^^

jag hatar våra grannhundar. de skäller i 24.
mogna.

jag är trött på det här nu. jag vill bli pigg o så.
som jag var förut.
jag har aldrig varit ett energiknippe. men det här är fan sjukt. jag blir deprimerad av mig själv. haha

på söndag blir det nog badhuset igen. fredrik kommer vara bakis. så jävla kul..
jag hatar att han ska supa. men han lyssnar aldrig på mig.
"kul att vara nykter i 9 månader!! :(("
vad tror han att jag är? blir så jävla pissed.
vill bara dra och ta hand om den här ungen själv. han vill ändå inte ha det, och han engagerar sig inte för 7 öre så man känner sig ändå helt alone. jag vill kunna njuta. men just nu känner jag bara dåligt samvete för att jag blev med barn.
som om det bara är mitt fel >< helt kört.
om det inte blir bättre snart så..
varför ska de få så mkt tid för? jag har gett honom över en månad. han borde väl fatta nån gång?
KISS.

det är lite kaos i mitt huvud just nu. orkar inte ta tag i nåt.
should I stay or should I go now?

"man kan inte bygga ett förhållande på nåt så befängt som kärlek"
/ jonas gardell
det är fan sant.
kärleken kan ju gå hem. spelar ingen roll om man älskar varann, det blir bara jobbigare då. haha

hejdå

Kommentarer
Postat av: Pin

Det där Jonas Gardell-citatet, fett sant. Så himla sorgligt! Rutt :c

2007-10-09 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback