spränga katter hela natten

jahapp.
en halv sekund hann fredo vara hemma innan reidar ringde o bad om flytthjälp.
haha
kul att man får veta innan.
vi har plockat ur hyllan iaf. men inte monterat ner den. hade ju varit smartare att göra det innan den andra ska komma. men, men.
jag skiter i´t. grabbarna får sköta det där bäst dom vill. bara resultatet blir nåt som vi kan leva med.
vete fan hur den ska få plats.

nån som vill ha ett soffbord förresten? prima skinka.
köksbordet finns också kvar. det är ännu mer prima!
pliiiiz.
alla håller ju på o flyttar o donar. NÅN borde behöva nånting? :(

jag går väl o gör några julkort nu. för jag vete fan när de där boysen kommer.
hejhej!

2:
bobos sms <3 haha

nu har vi nya fina möbler här. :D
fast ena glasdörren till skåpet går inte att sätta fast? O_o vi får ha öppet barskåp istället, hehe.
vi har så jävla mkt grejer så jag spyr nästan.
men, men. det blir nog bra.
lite trångt är det men det får duga tills vi hittar nåt annat.

är fett trött nu. ska nog krypa till kojs.
eller till soffs. eh

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback