stacked

mm.. pam <3

det blev en tripp till barnens hus igår. mami skulle ju byta en bok som hon köpt till adrian. det slutade med att hon köpte en barnvagn åt oss O_o
haha
jag ville bara titta o klämma lite. sen hade de nåt supererbjudande så då tyckte mami att vi skulle passa på för de skulle ju ändå betala den åt oss, vilket jag inte ens visste. hehe
vi hade ju planerat att köpa en begagnad, men nu har vi fått en ny brio happy :) ska nog hämta den idag kanske.
image51
så ser den ut :) sen så fick man sittdelen med också. ska bara köpa tyget till den sen när det är dags :)
nu känner man lite press på sig att det verkligen ska bli en unge. hoppas hoppas.
tiden går så sakta. vill ha den här nu <3

nu ska jag sätta på mig ett par nya strumpor. m´m´m
lär ju komma 7ggr. sen ska jag fixa mig lite och ordna med returen.
fredrik var tvungen att åka iväg och hjälpa reidar att flytta. hoppas att han inte är borta så länge.

oj, carmen på tv med. OCH pam! :D <3

men anyhow. ska väl embrace the day nu. eh..
hej!

2:
ah, mami bjuder på söndagsstek idag <3
sen ska vi hämta vagnen :D kul att det är typ ett halvår kvar tills nån kommer ligga i den dock.. :(

nu vet jag inte vad jag ska hitt på. sitter o väntar på fredrik. de var väl snart klara så han skulle komma o hämta mig då.

ska se repriserna av deppe o greys idag. såg ju inte när det sändes i veckan.
sen måste vi städa tror jag. just ja. skulle till öb också. det påminner mig om att jag skulle kolla vad vi har för dammsugare så vi kan köpa dammsugarpåsar. bright! får göra det nu.
har apoteket öppet på söndagar btw? säkert inte.
ah well. får väl ta det imorrn eller så.

idag känns det som en bra dag. en dag utan bråk o sånt. jag vill bara ha en massa gos <3
älskar dom dagarna. man kan leva länge på dom :)

hejhej

Kommentarer
Postat av: Emelie

FETT fin vagn. verkligen jätte söt. (x

2007-10-21 @ 14:43:13
Postat av: LollZan

Ohh vilken söt vagn =) Det gjorde du bra!!

2007-10-21 @ 17:22:41
Postat av: Bili

Nääe! fin vagn :D
Nu är det på riktigt liksom :D
Kan vi inte hänga nån dag?
Jag känner mig lite lonely.
:*:*

2007-10-21 @ 17:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback