there is nowhere to go

oooooohh
eh.

nu är reidar (det är sant, han heter så på rilli.) här. de har börjat dricka bira.
jag har precis klämt en pizza och väntar på energi för att ta mig hem till mami o papi.
orkar inte egentligen. skulle kunna se reprisen på söndag eftersom jag ändå ska kolla på deppe då.
hm.
men fredrik vill säkert inte ha mig här. vad ska jag göra anyway?
men orka åka dit.
finns ingenstans att parkera för det står 70 bilar där så då måste jag stå på vägen och jag kan inte backa.
backspeglarna är inte ens inställda ordentligt på golfen :/
och det är för mörkt och sen för att gå.
hmhm.
men om jag stannar här, vad ska jag göra? jag gillar ju inte fotboll..
ah well.
det löser sig.
kan ju alltid sova ^^

törstig som ett djur.
varför blir man så törstig jämt?
jag dricker typ 7 paket apelsinjuice i veckan. men det är bra för mig.

snart har vecka 13 gått också. helt sjukt.
jag har knappt koll på vad som har hänt den här veckan. men jag tror inte att det var nåt särskillt.
eller, det är väl klart det är. men lixx.. äsch.

ska väl sle.. jaså? tänkte visst skriva att jag skulle sova. klockan är inte ens åtta. haha
men jag är fett trött.

hejdå

2:
jag blev hemma.
nu är det sämst musik och alkolukt här. haha
men, men.

är lite trött på att behöva försvara mig i 24.

vi bor i mellanmjölkens land, där lagom är bäst.
i alla andra länder är bäst bäst, men i sverige, där är lagom bäst.
:)
inte för nykter, inte för full. inte för tjock, inte för smal.
svårt att vara lagom dock.
jag är inte.

trött. tur att man inte har nåt liv. eheh

börjar bli hungy med. får väl ta en youghurt.
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback