tillfällig gäst i ditt liv

var så lite kul igår! <3<3
jag skrattade tills jag dog, typ!
jag o mami satt längst fram. vi fick ponchos för han kastade vatten på oss hela tiden >< men det var roligt.
HINKVARNING!
sen pratade han med mig också, jag dog lite <3
så himla great var det. love him.

nu väntar jag på att duschen ska bli ledig, sen ska jag väl laga mat. sen får jag säkert skjutsa fredo till jobbet och sen ska jag hem till mami. vi ska åka o handla. ska hänga med henne idag :)
vi ska väl titta på doobidoo och äta snask kan jag tänka mig.
är så himla sugen på gott&blandat. stört. äter aldrig sån.
men jag är sugen på dom där lakritsgrejerna med hål i nivet. m´m´m
skulle kunna kill för dom just nu.
haha

går in i v.12 idag då.
jag har fan ingen koll på nånting känns det som.
vi fick sms av camilla imorse också. hon hade visst nån kompis som ville sälja en barnsäng och lite shit.
vi har ju redan en spjälsäng, men jag vet ändå inte för den är så stor. frågan är om den får plats i sovrummet sen, våran säng är ju bauta.
haha, bauta ><
proffsigt.
vi får väl se. det är ju bra med såndär stor spjälsäng för de kan man använda rätt länge.
får väl thinkl about it. har ändå inga pengar.
ska handla mat för mina sista pengar idag <3
imorgon ska jag leka med bettan. skulle ju vara bra om man hade en liten slant då. ifall vi ska fika eller nåt.
måste ha till parkering också. haha
love life!
det löser sig väl.

trött på min huvudvärk nu. har haft den i över en vecka tror jag.
ska börja ha mina glajjer mer och se om det hjälper.
man tänker ju inte på det när man ser liksom.

nu ska jag duscha. tjena!

2:
Fostret: Fostret är 9 cm stort och väger cirka 15 gram. Moderkakan tar över näringstillförseln till fostret ungefär vid den här tiden.
Fostret börjar röra sig spontant, vrider på huvudet, hickar och rör på fingrarna som dessutom har fått fingeravtryck. Nu börjar fostret också reagera på mammans lägesändringar.


ballt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback