tisdag

hej.
jag vet aldrig vilken dag det är men nu kanske jag kan komma ihåg att det är tisdag :)
fredo är ledig också <3 han frågade om vi skulle hitta på nåt kul idag. jag vill. men jag vet inte vad så då blir det väl inget. haha

det är så kul att lyssna när fredo ringer viktiga samtal. han låter så himla vuxen ^^
nu har han ringt till TF. hoppas de kommer o fixar badrummet o grejer.

KUKEN.
spyr av hunger. jag hatar frukost. så himla äckligt :( torra mackor med bajs på typ.
:((


kunde iaf kopiera från malls blogg nu ^^

REGLER: Kopiera detta och klistra sedan in på din sida. Svara där efter ärligt vad du tycker om artisterna/banden. När du är klar, skriv ner en ny artist eller band längst nere på listan som nästa person som får listan får skriva sin åsikt om (Så listan kommer växa ständigt för varje person som får den). Utmana sedan 6 nya personer.

Britney Spears:
skabbhora. jag tycker synd om henne. nån borde hjälpa henne
Darin:
lilla tönten ^^ fast step up är ju kung
Gwen Stefani:
sämst
Tokio Hotel:
? säkert nåt japanskt. eh
50 cent:
P.I.M.P!
Linkin Park:
gå hem
My Chemical Romance:
inte hört
Eminem:
HATAR eminem. sjunger helt sämst. ser sämst ut. är helt sämst
Black Sabbath:
yees
Justin Timberlake:
krulltönt med bögröst
Mika:
man blir glad :)
Ebba Grön:
så jävla arga. pallar inte :(
Muse:
´har ju bara showbiz-plattan. gillar hans röst skarpt.
Dir en grey:
nej
Phantasmagoria:
say wh00t?
Rentrer en Soi:
?
Anti Feminism:
inte hört
36 Crazyfists:
?
Vanna:
?
Drop Dead Gorgerous:
? är inte det en film?
Aiden:
?
Kent:
jag, 14 år ^^ har inte lyssnat sen v&a, den är sämst så de är nog sämst fortfarande. harri power!
Alesana:
?
Evelyn:
?
Exhausdead:
?
One night with tosca:
?
atreyu:
? det är ju fan nån i den oändliga historien. hästen? eller den fula pojken? ah well.
Backyard Babies:
jag har en skiva faktiskt. haha. men de är faktiskt sämst.
The Ark:
ja, de är ju roliga
Sinéad O'Connor:
ful baldie. har bara hört en låt typ.
Magnetic Fields:
vete fan
Sophie Zelmani:
har typ hört 1 sekund. ingen åsikt.
Morrissey:
trevlig grabb som jag borde lyssna mer på
Elvis Presley:
måste ju ta med lite riktig musik i listan. han är ju kungen and that´s it.

nu ska jag hjälpa.. nähä, han fixade det själv. woho! nu behöver vi inte ha öppet barskåp längre.

men nu: frupp.
hejpa

Kommentarer
Postat av: mall-

Sinéad O'Connor:
ful baldie.

HAHAH.

2007-10-30 @ 14:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback