tredje klotet från solen

sämst program. men jag ser nog att kirk är med! :D

jag vill fortfarande gå på scifi-mässa. är inte den där feta i typ mars? lär ju inte kunna gå då. haha
kommer vara så smal! ><

det är irriterande när texten är efter.
för man läser alltid texten, även om man fattar.
"kan man bli analfabet om man vill?"

nu slutar fredrik. önskar att han ville prata när han kom hem.
jag pallar inte att åka hem till mina parents. jag måste kolla på greys. får nog inte se det där.
orkar iofs inte med nånting.

har varit på ica maxi med lollo o adrian idag. köpte baguetter :) men de är slut nu. eheh
när jag kom hem upptäckte jag att juicen var slut. eller, jag tog slut på den.
jag fattar inte, köpte den ju typ.. igår? O_o
apelsinjuice ftw <3

jag vill lyssna på jonas gardell. den där snygglåten <3
ska nog se om man kanske kan hitta den..

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback