ungen min får du aldrig

sjöng vargsången för bebis nyss :) fast jag vet inte om den hör, men kanske. läste nånstans att den kan börja uppfatta ljud nu. hoppas det stämmer ^^

fick iaf sms av min karl nyss, att han saknade mig.
:)
jag är lite kluven. vet inte vad jag ska svara.
love him, but sometimes can´t stand him. haha
det är visst vanliga känslor har jag läst. mogna.
jag skulle nog inte känna så om det var annorlunda.
innerst inne vet man ju alltid.. men man spelar. låtsas.
man blir bra på att låtsas.
sen drömmer man. man ser pappor på stan, fantiserar.
spelar sims, skaffar barn, pappa pratar med magen. haha
allt såntdär sött som man vill ha.
inte en som låtsas som att det inte finns. som tror att allt är som vanligt. att jag är som vanligt..
jag vet inte.
blir helt störd på det här iaf.
det är väl olika, helt enkelt. men lite support hade varit great!

och ett tips på vad man kan äta när man inte har nån mat och inte är sugen på mat men måste äta mat.
hm..

hejdå

2:
blir ingen mat alls. jag håller på kokar ett ägg. blir väl nån youghurt o lite sånt till.
typ som en fet söndagsfrukost.
saknar söndagsfrukostar <3
men det är ju näring iaf. det är det som är huvudsaken.

förövrigt så skulle jag kunna döda för gott&blandat nu.
kan nån komma med det till mig? jag vågar inte gå ut själv när det är mörkt :(
åhh ><
är gott&blandat nåt som jag kommer vara sugen på nu eller? har aldrig gillat det förut.
sen blev jag sugen, köpte en påse. och nu är jag sugen igen. annars brukar det gå över när man har fått det man vill ha men nejdå!
men jag får väl äta ägg istället. kul.
hejdå

Kommentarer
Postat av: BOBO

Åh, vargsången!

2007-10-10 @ 13:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback